Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Now and future

Av amanda karlström - 26 september 2011 17:04

Så igår kväll kom jag hem från en underbar weekend i vår huvudsatd Stockholm!

Jag kan ju bara säga att jag alltid blir lika förälskad i den staden efter varje trip dit, men den här gången kändes det extra bra på något speciellt sätt. Inte bara för att jag var där med isak haha, de är jag ju faktiskt typ varje gång.

Det är verkligen en stad där man kan vara sig själv och inte tänka på andras åsikter, Gävle är en pruttig liten stad där man ska vara en i mängden och smälta in. Fy ihelvete vad jag personligen dissar Gävleborg så hårt! Och vissa människor i hålan, bara för att man bor i gävle betyder det då att man måste vara bitter, lägga sig i andras liv och konstant hata de personer som får möljigheten att göra något bättre av sitt liv?! 

 Off topic men herre gud ja mena kan du hitta en dressman i gävle enbart för stor växta män? no i don't think so Stockohlm är ju sveriges möjlighets stad!

Där du kan sköta ditt, vara dig själv och låta bli att tänka på va andra tycker.

 Nej jag ska tammefan ta mitt pick & pack och dra dit om nått år,  lämna gävle med ett leende på läpparna!

 


Peace till alla pps!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda karlström - 29 april 2013 14:56

Jag har inga läsare, ÄRLIGT TALAT PEOPLE?!... Svikare..   Jag har inte uppdaterat min blogg på, kanske ett halv år om jag inte minns riktigt fel. Men vadå, det betyder ju bara att jag har ett otroligt fullspäckat liv med massa ointressanta händel...

Av amanda karlström - 23 april 2012 12:13

Hallå i blåbärsskogen, nu var de ett bra tag sedan de var något nytt freeesht inlägg här. Ja.. Nejj.. kanske.. eller.. va?.. Nej, jag vet inte riktigt va jag ska berätta, skriva, dela med mig av.. Herre gud min vardag är väl typ som alla andras...

Av amanda karlström - 23 februari 2012 11:43


Det är ju aldrig fel med lov och nuuu är det nära! 2morro är det fedag shit aso tiden går så extremt fort... Säkert innan jag hinner blinka kommer jag vara 83 sitta på hem och lida av alzheimers, alla minnen bara försvinner kommer inte ens ihåg om ...

Av amanda karlström - 30 januari 2012 13:44

Ja, det var någon månad sedan jag satt ner och gjorde ett riktigt blogg innlägg. Jag har vart och är kanske fortfarande lite blogg död..    Kanske kommer något senare, 1 år, 1 månad, 1 dag eller kanske 1 timme?.. ...

Av amanda karlström - 30 januari 2012 13:44

Ja, det var någon månad sedan jag satt ner och gjorde ett riktigt blogg innlägg. Jag har vart och är kanske fortfarande lite blogg död..    Kanske kommer något senare, 1 år, 1 månad, 1 dag eller kanske 1 timme?.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards