Direktlänk till inlägg 2 oktober 2011

Situation EMBARRASSING!

Av amanda karlström - 2 oktober 2011 17:12

Söndag, ja nu har den segaste dagen som någonsinn skapats nått oss. Det är ju dagen då Gud vilade, men jag är inte riktigt skapad så.. (kanske är jag då ingen skapelse av Gud?) Vila är inget för mig, om jag ligger och vilar känns det som att jag väntar på något som jag vet aldrig kommer hända. Dö tråkigt ju!     


Åh herre jesus har det någon gång hänt er att ni står och dansar idiotiskt fult men ändå tror ni att ni gör lika schyssta moves som Britney Spears och samtidigt mimar men ändå inte.. För man kämpar efter andan som har försvunnit i de energiskt fokuserade dansstegen.. Och plötsligt när man gör det ''snyggaste'' movet, så kommer det ju självklart in en ganska så ung snickare.. Men det var inte de värsta som hände.. Utan de var när jag tog av mig hörlurarna, vände mig om sakta och såg ett okänt ansikte, som hade stått och iaktagit mig ett bra tag medans han försökt få kontakt med mig... Och självklart drar jag till med ett pinsamt klyschigt ''Tja hur äre?'' Men herregud kunde jag verkligen inte komma på något bättre? Ja menar jag hade ju redan gjort den värsta isbrytaren genom tiderna som kan hända mellan två okända människor i nyktert tillstånd....  Jag kan ju nu säga att jag inte längre använder hörlurar, när jag kör mitt race och pumpar med tuffa moves..

 

Jag hoppas att ni inte behöver genomgå en situation som denna.. Men ändå, man måste ju bjuda på sig själv någon gång och ge andra på ett gott skratt..


Jag lägger oxå ut en bild på moi. Med ett väldigt seriöst andsiktsuttryck, som enligt min vän säger '' I can see you and you are ***!''  Vet inte om jag håller med det till 100 % men ja ja..


  



Slutligen, PEACE TILL ALLA PPS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda karlström - 29 april 2013 14:56

Jag har inga läsare, ÄRLIGT TALAT PEOPLE?!... Svikare..   Jag har inte uppdaterat min blogg på, kanske ett halv år om jag inte minns riktigt fel. Men vadå, det betyder ju bara att jag har ett otroligt fullspäckat liv med massa ointressanta händel...

Av amanda karlström - 23 april 2012 12:13

Hallå i blåbärsskogen, nu var de ett bra tag sedan de var något nytt freeesht inlägg här. Ja.. Nejj.. kanske.. eller.. va?.. Nej, jag vet inte riktigt va jag ska berätta, skriva, dela med mig av.. Herre gud min vardag är väl typ som alla andras...

Av amanda karlström - 23 februari 2012 11:43


Det är ju aldrig fel med lov och nuuu är det nära! 2morro är det fedag shit aso tiden går så extremt fort... Säkert innan jag hinner blinka kommer jag vara 83 sitta på hem och lida av alzheimers, alla minnen bara försvinner kommer inte ens ihåg om ...

Av amanda karlström - 30 januari 2012 13:44

Ja, det var någon månad sedan jag satt ner och gjorde ett riktigt blogg innlägg. Jag har vart och är kanske fortfarande lite blogg död..    Kanske kommer något senare, 1 år, 1 månad, 1 dag eller kanske 1 timme?.. ...

Av amanda karlström - 30 januari 2012 13:44

Ja, det var någon månad sedan jag satt ner och gjorde ett riktigt blogg innlägg. Jag har vart och är kanske fortfarande lite blogg död..    Kanske kommer något senare, 1 år, 1 månad, 1 dag eller kanske 1 timme?.. ...

Presentation


Amandaronja

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards