Alla inlägg under april 2012

Av amanda karlström - 23 april 2012 12:13

Hallå i blåbärsskogen, nu var de ett bra tag sedan de var något nytt freeesht inlägg här.

Ja.. Nejj.. kanske.. eller.. va?..

Nej, jag vet inte riktigt va jag ska berätta, skriva, dela med mig av.. Herre gud min vardag är väl typ som alla andras?

Fast lite mer Amandauusshhiissh style, den är bara kryddad med lite mer wackade, fuqade händelser. HAHAH..

Nu tänker ni säkert WTF är hennes probb? BIATCH MOTHA F


Of Topic! Lyssna på en av madonnas nya låtar när jag va hemma i morse Herre guud jag har aldrig känt mig så jäkla oooolllld som när mamma säger ''ja jag kommer ihåg när madonnas ''nya'' kom ut när jag var ung''....?

jaha trevligt, va de år 1800 då eller? hahanejdå. men ärligt de skulle inte förvåna mig Madonnis har du funnits lika länge som en runsten.typ. Då kan man typ säga att hon och hennes armé av barn e som familjen flinta.


Äh, nu har jag bara flumma fyfan.. Men gör väl säkert en lika onödig uppdatering om någon månad eller så

sooolong!


Presentation


Amandaronja

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards