Alla inlägg den 29 april 2013

Av amanda karlström - 29 april 2013 14:56

Jag har inga läsare, ÄRLIGT TALAT PEOPLE?!... Svikare..


Jag har inte uppdaterat min blogg på, kanske ett halv år om jag inte minns riktigt fel. Men vadå, det betyder ju bara att jag har ett otroligt fullspäckat liv med massa ointressanta händelser som jag inte har tid att dela med mig av.

Sorry PPs ni har verkligen gått miste om något, tomheten utan mig har vart... TOM!


Nu skriver jag något här bara för att jag just nu inte har något att göra, mitt redan ointressanta liv blev inte något intressantare bara för att jag berättade varför jag nu bloggisssh.. Kanske ska jag berätta vad jag har på mig? Mitt fashion? Hur jag lägger den perfekta makeupen? VARFÖR jag jämt tuggar tuggumi? Varför jag har som dålig ovana att ibland bita på naglarna?

Jag läste att man kan få muncancer lättare om man tuggar tuggumi ofta.. Och om man röker..

Motargument; passiv rökning är farligare, så har du en vän som röker och du följer med ut. Ta upp en cancerstick du oxå och skorstena den jäveln du med!

Tuggumi ÄR gott, och man får inte dålig andedräkt. Att prata med någon som har rutten mun lukt måste ju vara de minst frächa fyfan! GRAB A FUKING TICKTACK MAAAN!


PPs LÄS NU DÅ LÄÄÄS!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Amandaronja

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards