Alla inlägg den 13 december 2011

Av amanda karlström - 13 december 2011 07:01

Äntligen är man i underbara Thailand! Det är fan inte varje dag man sitter i 26 graders värme bredvid en pool och bloggish lite, men skönt är det! Varför kan inte Sverige vara lite mer som thai?..

Tidigare idag bestämde jag mig för att hoppa in i poolen och bada lite, men när jag kände i vattnet med foten kändes det som ca 10+ grader.. Nee, tänkte jag och gick termometern för att kolla graderna, herre gud det var ju fan 26 grader i vattnet!! HUR fan kan man tycka att det är kallt när det är 26 grader i vattnet!?..


Jag har nog aldrig vart så rädd men samtidigt lycklig som jag var i går när vi åkte in till ''stan'' här. Herre jesus, jag trodde allvarligt att vi skulle krocka ca 45 gånger på en bil resa som var på ca 20 min.. Jag tycker verkligen att den världs delen behöver lite med trafik vett! Men samtidigt så finns det någon charm med det hela. Men lyckan kom tillbaka till  mig när jag såg priserna på märkes kläder och annat!


                                                  
                          Lite bilder från thai !

                                                  
                       

                                                  
     Poolen precis utanför huset!

                                                  
                         

                                                  
                      Jag i värmen får typ hot flashes

                                                  
                       var femte min..

                                                  
                         


BB pps!





Presentation


Amandaronja

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards